fredag 29. mai 2009

Rainbow beach

vi kom til rainbow beach i gaar kveld etter en alt for mange timers kjoretur. vi dro fra magnetic island i 2-tia og maalet var aa komme seg til rockhampten og overnattet der. vi naadde maalet vaart i 11-tia paa kvelden og hadde en god natts sovn for det bars videre den kommende morningen. jeg startet aa kjore og vi kjorte innom town of 1770 da mamma ville se hva som var saa spesilet med denne plassen. vi var der i cirka 10 minutter for vi rullet videre. nok tid til aa ta bilder og dokumentere at vi har vaert der. da vi kom til bundaberg stoppet vi for aa spise og jeg fikk vist dem hvor jeg bodde da jeg var der, fabelaktige cellblock. jeg gikk forresten innom for aa sporre hvor vi skulle kjore for aa komme oss ut av byen, og da motte jeg steven i dora! en backpacker som jobbet i resepsjonen da jeg var der! om han har vaert der helt til naa eller vaert andre steder innimellom for saa aa vende tilbake er uvisst. sykt er det uansett!
vi ankom rainbow beach rundt 7 paa kvelden og fikk da sjekket inn paa hotellet for vi gikk ut for aa spise middag.

i dag er mamma og arve paa fraser island og jeg har en hel dag for meg selv. tenk det! jeg hadde planlagt aa ligge paa srtanda hele dagen men skyene paa himmelen har satt en stopper for de planene. jeg har derfor tatt meg friheten og gjort unna litt shopping. det er jo bare 1 uke til jeg drar hjem og jeg har en god del gaver aa handle for den tid. jeg haaper ikke dere der hjemme har saa store forhaapninger! man kan si bankotoen er temmelig stusselig for tiden. den som alt annet har faatt merket det etter 10 maaneder i australia!

i morgen skal vi til australia zoo, og det er noe arve gleder seg til. haaper paa bedre vaer da!

1 kommentar:

Søsters 1 sa...

Hei, Stinemor!

Her er det govær nå!!!! Endelig! 18 grader kl 8! Har mye å ordne i helga, til kufestivalen 9.juni! Skal spise frokost nå. Artie bilder på fb. Klem :)