tirsdag 26. mai 2009

magnetic island

akkurat naa er vi paa magnetic island. nydelig!
kom hit tidlig paa tirsdag slik at vi fikk hele tirsdagen paa oya. sjekket inn og kjorte deretter rundt for aa utforske hva som befant seg her og hva man kan gjore av aktiviterer. jeg ville veldig gjerne ri saa jeg og mamma meldte oss paa en totimers ridetur paa onsdagsmorgenen. vo booket ogsaa massasje paa ettermiddagen. var i horseshoe bay store deler av dagen og paa ettermiddagen saa vi kenguru. de var smaa og bodde i klippene ved ei bukt. artig. matet dem fra haanda.
paa kvelden hadde mamma en liten sporrekonkurranse. hun hadde jo med seg norske ukeblad hit. se nedenfor hvor serriost jeg og arve tok konkurransen!


paa onsdag sto jeg og mamma tidlig opp for aa ri. det var kjempemorsomt! jeg koste meg og naa har jeg veldig lyst til aa kjope hest. vi badet med dem og gjorde noen smaa enkle triks mens de var i vannet. det var en fin tur! mamma koste seg ogsaa! dro etterpaa til stranda og paa ettermiddagen fikk vi massasje. naa skal vi dusje og gjore oss klar for middag. see ya!

3 kommentarer:

Søsters 1 sa...

Hei, Stinemor!
Bra du skriver og legger ut bilder! Ser ut som dere kosa dere med hestene ja! Arti! Jeg kommenterte også noen bilder på fb... :)
Klem

Ingrid sa...

Hei Stine! :) D e sekkert koselig å ha besøk kan æ tænk mæ! Ikke læng te du kjæm hæm no da, bli vel godt ska du sjå.. Æ væt fortsatt ikke om æ har firri når du kjæm hæm eller ikke, fer dæm har gjort om på planan.. Skull egentle fårrå no å kåm tebake på begynnelsa på juli, men d kun æ plutsele ikke længer.. Så no e æ tenkeboksen, må finn ut ka æ vil mæst; vårrå på Frosta i sommer, eller vårrå i Hamburg.. Glede mæ iallefall te å sjå dæ ijæn, læll om d bli ei vækka eller flær måneda te! Håpe på d første :) Kos dåkk videre, å hæls så my! Klem Ingrid

trude, emre og arin sa...

Jeg vil også til Australia! Emre også! Og Arin (tror jeg). Eller så vil han ha hest... litt vanskelig å tolke... (men hva hesten sier vet han iallefall)