søndag 24. mai 2009

Mission beach og townsville

vi kjorte til mission beach paa lordag etetrmiddag. mamma og arve dro til krokodillefarmen en tur da billettene fortsatt var gyldige, mens jeg solte meg ved lagunen. herlig! det tok cirka to timer til mission beach og vi fant fort ut at dette var et lite sted. vi spiste middag paa en gresk restaurant og kjorte oss en tur rundt for aa gjore oss litt bedre kjent. det var ganske fort gjort med tanke paa at det ikke var mange stedene aa kjore.

sondagen leide arve seg en sykkel mens jeg og mamma solte oss paa stranda og badet. mission beach er et populaert sted aa skydive paa saa det var mange som landa paa stranda like bortenfor oss. det saa kjempemorsomt ut men dessverre har ikke stine nok penger... trist men sant.

vi kjorte videre til townsville i 3-tia, etter at vi hadde spist pizza til lunsj. jeg kjorte cirka halvveis og vi stoppet et sted som jeg ikke husker navnet paa og spiste is. og arve kjorte resten av veien. det tok omtrent 3 timer. da vi kom til townsville kjorte vi litt rundt i byen for aa oppspore et hotell/motel e.l. fant et tilslutt. jeg gjorde ferdig opptaksproven til niss og har naa nettopp skrevet den ut, saa den er klar til aa sendes.
vi har ogsaa booket to netter paa magnetic island og drar ut dit i morgen tidlig. det blir fint:)
kan ogsaa informere om at jeg har soleksem i ansiktet og det klor!!
ellers er alt bra!

2 kommentarer:

trude sa...

Hola-hola. Så fint at dere har det fint:) Må si meg enig med Tone i at det er dårlig at du driver og graderer disse bloggfanene dine, altså:p Er jo innom og sjekker jeg også, da, vuttu:)
Her har Henrik vært hjemme med syk Emre i dag (igjen!). I går fikk han plutselig høy feber på et blunk, var slapp, varm og sofaliggende i ganske nøyaktig 24 timer, men så kviknet han til og feberen forsvant like fort som den kom... Så i morgen er vi klare for barnehagen igjen.
Ellers fikk jeg telefon fra Åsen skole i dag. Skal telefonintervjues på onsdag, kl 12.00 sharp. Kryss fingerne, da:) SKal også søke på en stilling som resepsjonist på Falstadsenteret.
Hils og klem

Søsters 1 sa...

Hei, Stinemor!
Må jo skrive en kommentar da, så jeg er sikker på at du fortsatt oppdaterer oss med nyheter på bloggen!!!!!!! Kom nettopp hjem fra infomøte i Steinkjer Skiklubb angående dugnad i Yrken i sommer (start NÅ). Det blir ikke mye fri på oss framover, nei... Så ivrige tanter,onkler,besteforeldre,venner,uvenner,andre folk mm: Her er en oppfordring/utfordring: Kom på dugnad på Steinkjer i ukene/helgene framover!!!!! Så blir det forhåpentligvis plasthopping til høsten for våre håpefulle! Kos dere videre på andre siden av jorda:) Klem